SafeQ

Komplexní řešení pro zabezpečení a účtování tiskových operací - integrované tiskové řešení umožňující přesné účtování, kontrolu přístupu jednotlivých uživatelů a směrování tiskových operací na jakékoliv zařízení v síti tiskáren a kopírek.

ZPĚT

SAFEQ - Zaostřeno na správu a účtování tisku

Díky své mimořádné škálovatelnosti a bohatému rozsahu funkcí vám SafeQ splní téměř jakékoli přání, pokud jde o efektivitu a flexibilitu řešení správy kancelářského tisku. Díky kompletní modularitě lze tuto softwarovou sadu nakonfigurovat přesně podle potřeb jejích uživatelů. Ještě lepší je, že různé moduly SafeQ je možné zakoupit a využívat samostatně nebo v potřebné kombinaci.

Dnes je víceméně v každém podnikatelském prostředí hlavním úkolem zvýšení produktivity a efektivity při současném snížení nákladů. SafeQ vás ve velké míře podporuje při správě celé vaší tiskové infrastruktury. SafeQ je výhodným řešením všude tam, kde firma potřebuje centrální správu tisku a uživatelů, sledování tiskových úloh, reporting a rozličná pravidla pro tisk různých uživatelů. Bez ohledu na to, zda je vaše kancelář samostatná a potřebuje pouze follow-me tisk nebo zda vyžadujete komplexní správu tisku korporace s více lokalitami, kde můžete odesílat a tisknout tiskové úlohy po celém světě – SafeQ vám umožní spravovat a účtovat tisky a související aktivity centrálně, z jediné pracovní stanice. Zvažte SafeQ Suite, pokud máte následující požadavky:

  • Odpovídáte za snížení nákladů na tisk a souvisejících nákladů celé společnosti. Všichni zaměstnanci by však měli být schopni tisknout a kopírovat kdykoli, i v případě, že některá tiskárna přestane fungovat.
  • Musíte reportovat, kdo co vytiskl, kdy, kolik a kde, což zajišťuje, že se tisknou pouze pracovní dokumenty a že jsou všechny tiskové náklady přiděleny odpovídajícím původcům.
  • Chcete zabezpečit celé tiskové prostředí a eliminovat neoprávněný přístup k důvěrným dokumentům a kritickým firemním informacím.
  • Potřebujete propojit všechny pobočky a kanceláře společnosti a umožnit tak tisk dokumentů, kdekoliv je potřeba. 

SafeQ Suite

Modulární struktura SafeQ umožňuje velmi pohodlné řešení správy tisku s vysokou flexibilitou a bohatým rozsahem funkcí, takže plní prakticky všechny požadavky uživatelů. Toto řešení, nainstalované na firemní server, dokáže sledovat jakoukoli tiskovou úlohu, vytvořenou v síti. A SafeQ může spravovat nejen multifunkční zařízení a síťové tiskárny; jeho sledovací a účtovací funkce dokáží zahrnout i místní tiskárny, takže nabízí plnou kontrolu a transparentnost toho, co, kdy, kým a na jakém zařízení se tiskne.

SafeQ Suite lze využívat prostřednictvím jediného webového administrativního rozhraní, které je vysoce intuitivní a disponuje přizpůsobitelným přehledovým panelem (dashboard). To umožňuje jednoduchou správu podnikového systému řízení tisku bez složitého zaučování. Uživatelé mohou užívat výhod bezpečného tisku, protože vytištěné úlohy se již nebudou bez dozoru povalovat ve výstupních zásobnících, kde by mohly padnout do nepovolaných rukou.

SafeQ Suite se skládá z celkem sedmi samostatných modulů, které společně zajišťují maximální flexibilitu a škálovatelnost:

  • SafeQ Authentication poskytuje pohodlnou autentizaci uživatele na výstupním zařízení pomocí uživatelského jména a hesla, PINu nebo bezkontaktní karty, což tisk spolehlivě zabezpečuje.
  • SafeQ Print Roaming umožňuje uživatelům odesílat své tiskové úlohy na jakoukoli tiskárnu na libovolném místě v síti a vyzvednout si výtisky kdekoli, kde je to potřeba.
  • SafeQ Reporting zajišťuje sledování a účtování všech tiskových úloh a nabízí tak schůdné řešení organizacím, které chtějí v celém svém tiskovém prostředí sledovat "kdo/co/kde/kdy".
  • SafeQ Chargeback je zásadní modul pro vzdělávací instituce a organizace, pracující s projekty, kde musí být náklady na tisk, skenování a kopírování zpětně účtovány jejich původci.
  • SafeQ Scan Management poskytuje rozsáhlé funkce správy skenování, včetně skenování do schránky, do domácí složky, skenování do e-mailu nebo jednotlačítkové skenování; a v případě, že standardní funkce nestačí, mohou uživatelé vytvářet své vlastní, přizpůsobené skenovací skripty.
  • SafeQ Rule-based Printing (RBP) umožňuje správci definovat pro různé uživatele individuální podmínky tisku, například omezení přístupových práv některých uživatelů k barevnému tisku nebo povinný oboustranný tisk.
  • SafeQ Mobile Print umožňuje uživatelům odesílat tiskové úlohy z mobilních zařízení prostřednictvím e-mailu nebo přes webovou stránku, což zvyšuje jejich mobilitu a zbavuje je omezení tisku jen na své pracoviště.